Romtelecom

Cuprins:
– Reclamă falsă propagată pe linia telefonică prin serviciul gratuit 1930.
– Promovarea [ilegală? a] produselor folosind brandul GooGLe.
– Serviciul ClickNet e de proastă calitate.
– Își bat joc de clienți în ultimul hal.
– Cum să-ți rezolvi problemele cu Romtelecom !
– Mai multe nereguli constatate de clienții Romtelecom

Mai jos public reclamatia trimisa la OPC, ANC dupa repetate incercari de a ma intelege cu echipa tehnica a Romtelecom. Exact cand sa se implineasca 30 de zile de la data trimiterii cererii am primit repetat telefoane de la Romtelecom, uneori si cu nr ascuns in care m-au intrebat ce am scris in cerere si daca mai sunt probleme. Le-am spus ca inca sunt probleme si au venit si au schimbat tot cablul de la PC pana la cutia de pe stalp. Acum merge foarte bine internetul si vad ca nu se mai intrerupe. O doamnă de la vânzări și-a cerut scuze și mi-a spus că luna viitoare mi se va trage 25ron din plată. Multumesc presedintelui Asociatiei pentru Consumatori, senatorului Iulian Urban al carui nume a contat enorm in solutionarea problemelor cu acest gigant al telecomunicatiilor.

– sun la numarul 1930, indicat de angajati la o sucursala din orasul meu. In urma apelului aflu detaliile standard ale contractului: plata [obligatoriu in euro ;]. Si astept sa vina curierul.
– vine curierul grabit, i-am dat semnatura de primire a pachetului.
nereguli constatate:
1.- nu mi s-a cerut semnatura titularului pe contract. Prin urmare nu
aveam de unde sa stiu termenii de reziliere a contractului – ulterior am
aflat aceasta informatie.

2.- nu stiam despre modul de incheiere a contractului cu Romtelecom: nu mi
s-a spus si nu stiam despre faptul ca semnatura data curierului repr. de
fapt acceptul meu cu privire la toate clauzele contractului incheiat.

3.- la telefon mi s-a spus ca exista o oferta de 6 luni gratis la
abonament pe 2 ani (am obs ca s-a tinut cont de aceasta) insa mi s-a spus
si ca pretul abonamentului cu parametrii ceruti de mine e de 5,2 euro fara
TVA (resp. aprox. 25ron/luna). Astazi, urmarind factura am realizat ca
pretul abon. e de fapt de 9,4 euro/luna (7,9 fara TVA).
Am primit o broșură cu ofertele Clicknet insa erau cu totul alte preturi acolo.
Toate aceste date se pot confirma de apelul inregistrat de Romtelecom,
apel facut in data de x martie 2010 de pe numarul de telefon xxx.xxx.xxx

4.- nu am fost instiintat de activarea liniei ADSL. eu am constatat
de-abia luni ca linia e activata insa ei ma taxeaza de duminica. Mi s-a spus ca in 4 zile, linia va fi activata, nu mi-au zis daca sunt lucratoare sau nu. Iar de miercuri de cand a venit curierul nu stiam cand va fi activata. Daca stateam si asteptam asa cum mi-au sugerat ei probabil ca era mai mare perioada pe care o platesc dar
nu o folosesc. Am sunat luni si in urma indicatiilor operatorului m-am conectat.

5.- un operator tehnic mi-a sugerat sa-l contactez cu o problema per apel.
Adica daca am 10 intrebari sa fac 10 apeluri. E inregistrat de Romtelecom
acest apel, si repr prima mea reclamatie cu privire la serviciile lor. O operatoare mi-a sugerat sa chem baietii sa vada la fata locului dar nu mi-a spus ca aceasta ma va costa suplimentar daca se va constata ca au venit degeaba.

6.- am sesizat romtelecom si cu privire la acest aspect dar ei spun ca problema e de la laptopul meu, de la sistemul de operare. intreruperea frecventa a serviciului [cade frecvent. astazi, spre exemplu a cazut de
doua ori intr-o ora] iar parametrii de latență sau intrerupere a serviciului nu sunt luati in calcul in contract. Adica consumatorul plateste pe acest serviciu si sa fie multumit ca il are, timp de 2 ani. Nu conteaza ca eu accesez internetul cu opriri chiar și la fiecare jumătate de oră uneori. Nu conteaza de latență și de timpul de
răspuns mare, de fapt toata partea legata de consumator e ignorata. Atunci de unde-si vor mai avea acesti domni utilizatori ai serviciilor daca nu tin cont de cat de bine acceseaza o pagina consumatorul.

7.- Google applications: „Toate acestea, împreuna cu multe alte beneficii, sunt oferite gratuit clientilor Romtelecom Clicknet.” http://www.romtelecom.ro/personal/asistenta/internet/
promovarea produselor Romtelecom se face folosind brandul si produsele
Google pe pagina romtelecom.ro. E legal ?

8.- În cazul în care ai nevoie de ajutor suplimentar poti apela noul
serviciu de Asistenta IT la numarul de telefon 0903.903.903 (5,95 €/apel cu TVA inclus) –
acest serviciu e promovat pe facturi si pe romtelecom.ro insa clientul
cateodata nu-si da seama ca acest serviciu e taxabil foarte mult.
9.- angajatii romtelecom nu raspund (am facut o reclamatie pe siteul
romtelecom dar nu am primit raspuns) pentru reclamatii pe email.

Va rog faceti lumina in acest caz.
Nu imi vine sa cred unde s-a ajuns intr-o tara europeana. Nu-mi vine sa
cred ca au reusit sa ma lege de ei 2 ani, platind o suma pe care la RDS
aveam servicii de calitate, o suma pe care ei au ales-o cum au crezut
dansii, iar mie mi-au spus ca voi plati cam 25 ron/luna, ca mai apoi sa ma
trezesc ca am de platit 40ron/luna. Cum se poate intampla asa ceva ? Nici
macar nu am citit termenii contractului si nici nu exista vreo semnatura a
mea pe contract, sau o data de incheiere a contractului (am primit doar o
copie xeroxata invalida din punct de vedere legal) dar ei m-au legat de
acest serviciu 2 ani.

Vreau sa se respecte legea. Nu mai vreau sa platesc pentru greselile altora.

  1. Eu nu am nicio problema cu netul. chiar descarc cu 2mbps

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu